Hvordan og hvornår skal en årslicens opsiges?

VIGTIGT: Når du bestiller en årslicens til Spil Smart bliver du altid oplyst om betingelserne i både ordrebekræftelse og efterfølgende velkomst e-mail. Det er dit og din skoles ansvar …

Kan man få rabat?

Ja, din skole kan få rabat, men kun efter noget for noget princippet 🙂 Vi har lavet en rabatmodel hvor der gives rabat efter hvor meget du køber hos …

Kan man se Fælles Mål på de enkelte forløb

Ja, du kan se hvilke fælles mål der er tilknyttet de enkelte forløb, det ses tydeligt under billedet på siden for forløbet.

Læringsplatform – kan man finde Jeres forløb her?

Ja, du finder alle materialer på MoMo, Meebook og Min Uddannelse. Sig endelig til hvis du mangler et forløb et af stederne. Bruger din skole andre læringsplatformer end de …

Kan vi logge ind med Unilogin?

Ja det kan du, vi opretter som standard unilogin. Ønsker du/I ikke at bruge unilogin er dette helt ok, vi tilbyder begge dele.

Har Spil Smart Portalen årsplaner?

Ja, det har vi, eller vi har en skitse til en årsplan som du kan bruge som udgangspunkt som du nu har lyst til. Se for mellemtrinnet her Se …

Om databehandler aftale med Spil Smart

Vi får mange henvendelser fra kommuner og skoler der spørger til om de skal/kan indgå databehandleraftale med Spil Smart Portalen når de køber adgang. Det korte svar er, at …

Hvordan bestiller jeg valgfagslicensen?

Når du vil bestille årslicens til valgfag 7. – 8. klasse kan du vælge mellem to produkter: Er en grundpakke til de skoler som har mellem 1-15 elever I …

Hvilket niveau er materialerne på?

Alle arrangementerne går fra nybegynder op til øvet for elever i mellemtrinnet og 7.-8. klasse. Der er grundarrangement for begynderne og udvidet arrangement for de som er let øvet …